sobota, 23 sierpnia 2014

5.Snake

Nareszcie trochę słońca, tylko jeszcze ten wiatr. Fajnie było połączyć sesję z późniejszymi zakupami.
Zdjęcia wykonała Anita Nojek .
Strój jak najbardziej na co dzień. Moja jedna z ulubionych bluzek. Szkoda ,że jest taka krótka . Bardzo fajnie również wygląda ze spódniczką , być może w przyszłości pokaże jak to będzie wyglądać. Torebka bardzo praktyczna szukałam jej długo , przy okazji jak byłam w Warszawie pochodziłam po różnych sklepach  ale nie znalazłam takiej jak chciałam. Do czasu dnia wagarowicza gdy z Karą poszłam na ryneczek i  patrzę JEST, biorę. Szuka się tak daleko a blisko sie znajdzie ;)
Spodenki zwykłe klasyczne czarne ale nie są wygodne,za to Buty, wygodniejszych nigdy nie miałam. Czasem warto wydać więcej pieniędzy i kupić coś porządniejszego.

Zapraszam na INSTAGRAMA:

http://instagram.com/dorotapietrzak_piorunisia



 
















Bluzka: Terranova
Spodnie :H&M
Torba: Galantry
Buty : Alexio Giorgio

1 komentarz: