piątek, 22 sierpnia 2014

4.WYZWANIE




To jest moje ulubione wyzwanie. Ja je  już skończyłam. Będe wrzucać tutaj różne ćwiczenia dla was. Od września razem z koleżanką będziemy nagrywać filmiki z ćwiczeniami. Wakacje sie konczą czas lenistwa niestety też.   Mel B i jej ćwiczenia to coś co uwielbiam i nie sprawia mi żadnych problemów a gdy ćwiczenia stają sie już za łatwe po prostu dodaje obciążenia. W nastepnym poście opisze wam mój sprzet i każde z obciązen jakie używałam, używam i jakie mam zamiar kupić.


Na Rozgrzewkę : 



 Rozgrzewkę z Mel B ktoś widzę usunął z YT. Ale za to macie również fajną z Natalią .








PONIEDZIAŁEK :








WTOREK:




ŚRODA:



+






CZWARTEK:



PIĄTEK :



SOBOTA:




ROZCIĄGANIE:

2 komentarze:

  1. nie uważasz, że troszkę za dużo powtórzeń w pierwszej linijce? :) rozumiem, że to blog z Twoimi "outfit'ami", treningami, ale ładny styl pisania też powinien być, bo trochę kiepsko się czyta taki tekst, odpycha od Twojej strony zamiast przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń